// Adam Aqim's
| HELLO FELLAS! |


Adam Aqim

11 August 1996

Silent Stalkers

Twitter

Facebook







| FOLLOWERS |



Credits!


Hai READERS! Inginkan Adam Aqim BW ur blog? Drop ur link blog HERE!!






// I'm Sorry But I Love You \\



Mungkin kita pernah rasa tentang cinta
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta
Tanpa berkata atau berpandang mata

Mungkin aku mencintaimu
Walaupun engkau tak pernah tahu
Mungkin aku mencintaimu
Tanpa lelah atau pun jemu

I’m sorry but i love you
I’m sorry if i miss you
Even if i can’t have you
You know i’ll always be there for you

Mungkin kita tak bersama itu takdirnya
Tak mengapa asal kau bahagia
Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu






*Thanks for d'reanding , and thanks to Najwa Latif for this song , mybe dgn lirik dpt bantu aku untuk luahkan kat Dia.. If want see Najwa Latif sing this song >>Tonyohh Sini<<




Like
and Comment if u like it