// Adam Aqim's
| HELLO FELLAS! |


Adam Aqim

11 August 1996

Silent Stalkers

Twitter

Facebook







| FOLLOWERS |



Credits!


Hai READERS! Inginkan Adam Aqim BW ur blog? Drop ur link blog HERE!!






Tag Tag Tag !!

PEACE YO !!


OhhhEmmmmGieeee  !!  Aku KENA TAG.. Di TAG oleyh Capik !!  Adeyhh  Kalu korunk kena TAG , naseb la ekk .....   
"AKU MEMANG KEJAM , KEJAM LAGI SAPE YANG TAG AKU TUH"



Peraturan Peraturan Yang WAJIB Di Patuhi..

  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.

  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.

  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.

  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.

  • No tag back.No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people



Mengenai Aku .......

  • Muhammad Adam Al Modthaqim....
  • Nickname : Adam , Aqim ( Facebook )
  • 15 Tahun 2011... Tahun depan 16 
  • Lelaki.. 
  • Sememangnya KUAT MAKAN..
  • Tinggi 166cm ... 
  • Kaki Online ( Kalu korunk on9 FB , mesti nampak muke aku ja )




Soalan Soalan Yang Dituju Kepadaku Oleyh Capik..



  • Nama yang didunia ni korunk suka ?

# Adam Aqim #

  • Ciri ciri kawan yang korunk suka.. Senaraikan 3 !!

# Peramah #  
# Caring #
# Sekepala Dengan Aku #

  •  Handphone beli sendiri atau mak bapak belikan.. Kenapa ?

# Aku beli sendiri , Barang yang pakai duit sendiri lebih bernilai dari org lain belikan #

  •  Kenapa na pakai handphone ?

# Senang na contact sesiapa saya diinginkan #

  •  Makanan ape yang korunk suka ? nampak sangat korunk kuat makan..

# Masakan My Motherr , Yup , memang kuat makan pownn #

  •  Coulor ape yang korunk suka ? Terangkan ...

# Biru , Pink Purple , #  
# Cuzz , warna nya sungguh tenang dimata aku #

  •  Dah besar na jadi ape? Sebab..

# Pensyarah #  
# Sangat berminat na mendidik anak bangsa akan datang #

  •  Pernah berkorban untuk keluarga ?

# Tak kowtt ... Dono larhhh #

  •  Pernah gaduh dengan adik beradik ? Selalu gaduh tentang apa ?

# Welll , mesti larhh pernahh .. #   
# tentang pendapat seseorang #

  •  Ciri ciri perempuan yang korunk suka..

# Berbudi bahasa
# Hormat kedua ibubapa #  
# Selalu ader untuk aku #
# Berani tegur aku , kalu aku ader wat salah #
# Yang paling penting ... Dia ikut segala perintah ALLAH S.W.T dan tingalkan larangnya #

  •  Dah kawin anak nak berape ? 

#  4 jerkk  .. Anak kembar  #
    




Okayhh DONE soalan soalan Capik !!



Hah Jawab plak soalan Aku !!!


  • Sape nama Gf/BF  korunk ... tonyohhkan skali  PICTURE awek/pkwe korunk..
  • Honeymoon korunk kat mana ?
  • Berapa menjalinkan hubang dengan Bf/Gf  korunk ?
  • Korunk guna handphone apa ?
  • Hobi ape ?
  • Member yang korunk rapat sapa ? Senaraikan 2 sikap dy korunk tak suka tentang best korunk tadi..
  • Number IC bape ? , Shared sini !
  • Pernah lihat kejadian aneh ? , Shared cerita sket....
  • Minat KOREA ?  Kenapa ? 
  • PMR bape A ? 
  • Adakah kamu BLOGGER YANG AKTIF ?






Yang WAJIB menjawab soalan AKU !!

# DANIEL #
# NASHRAN #
# MIQDAD #
# AMIER #
# ZAC #
# WANZ #
# NANNI #
# BELLA #
# AIDA #
# AINA #



GOOD LUCK KORUNK !!!!   



Labels: ,